Categories Date

A prestigious award for Serge Gendron, Fellow of Engineers Canada

At the Ordre des Ingénieurs du Québec's recent excellence awards gala, Kim Allen, P.Eng., FIC, CEO of Engineers Canada, named nine Quebeckers as Fellows of Engineers Canada. Created in 2007, this title is awarded to engineers who have made an outstanding contribution to their profession. 

We are proud to announce that our president, Serge Gendron, has been named a Fellow of Engineers Canada. 

We would also like to mention that in 2012, Mr. Gendron received the grand prize for excellence from the Ordre des ingénieurs, its highest honour, in recognition of his qualities as a visionary, his innovations and his community engagement. 

Congratulations for this great honour. 

Grandes distinciones para Serge Gendron, Título de “Fellow of Engineers Canada”

“Engineers Canada”, representado por su Presidente Ejecutivo, Kim Allen, Ing., FEC, aprovechó el reciente Evento de la excelencia en ingeniería para otorgar el título de “Fellow of Engineers Canada” a nueve personas provenientes de Quebec. Creada en el 2007, esta distinción honra a las personas que han aportado una contribución remarcable a la profesión de ingeniero.

Es con gran orgullo que les anunciamos que nuestro presidente, Serge Gendron, recibió el título de “Fellow of Engineers Canada”.

Queremos subrayar igualmente que el Sr. Gendron fue galardonado con el gran premio de excelencia de la Orden de Ingenieros en el 2012; es la distinción más elevada otorgada por la Orden de Ingenieros de Quebec. Fue reconocido por sus cualidades de visionario, sus innovaciones y su entrega social.

Felicidades por este excelente reconocimiento.