Categories Date

Contract in Vancouver

AGF is pleased to announce the contract signature for the Supply and Install of 10 000MT of reinforcing steel for the North Shore Water Resource Recovery Centre located in North Vancouver, BC. The $550M contract has been awarded by the Greater Vancouver Sewerage and Drainage District to ACCIONA.

The kick-off meeting with the Acciona project team took place in Vancouver on August 28th. The organization of the detailing, fabrication, placing and project team is underway and the first reinforcing steel is expected to start September 15th ,2018.

This is the first major project to be executed by AGF in Vancouver and will be managed from the new AGF C&T office in Lower Mainland, British Columbia.

AGF contract will be completed in spring 2020 and the project completion is scheduled for December 2020.

Contrato en Vancouver

AGF anuncia orgullosamente la firma del contrato para el abastecimiento y la instalación de 10 000 t de acero de refuerzo para el centro de recuperación de aguas de la Costa Norte de Vancouver, en Colombia Británica. El distrito de aguas residuales y drenaje del Gran Vancouver le atribuyó el contrato de 550 millones de dólares a ACCIONA.

La reunión de lanzamiento con el equipo del proyecto Acciona se realizó en Vancouver el 28 de agosto. Se está llevando a cabo la organización del equipo a cargo del detallado, de la fabricación, de la colocación y de la gestión de proyecto y se espera que la primera entrega de acero de refuerzo comience el 15 de septiembre de 2018.

Se trata del primer proyecto de envergadura ejecutado por AGF Vancouver. Será administrado a partir de las nuevas oficinas de AGF C&T situadas en la parte de Lower Mainland, en Colombia Británica.

El contrato de AGF será completado en la primavera del 2020 y el final del proyecto está previsto para diciembre del 2020.